HUSTLE!//Animation meme//Gift for Melody

31 Մար % Yթ.-ին
44 700 Դիտումներ

she made me a gift so I wanted to do something for her
I don't know if this is a short mv or just a ''meme'' because I didn't based it on a meme xd
My intro was made by itzlegha
her video: amworlds.info/town/fnvemY3Wr9ebqZA/video.html

Մեկնաբանություններ
  • THANK YOU SO MUCH ❤️💕 I'm such a Savage here ;) YEeT

    ღMelodyღღMelodyღՏարի առաջ
    • It's nice to meet your I'll follow your your videos 😊😊😉 kmariismith71@gmail.com

      Kmarii SmithKmarii Smith4 ամիս առաջ
    • @꧁シair Bear シ ꧂ 😀😀😀

      pizza castillo magacatpizza castillo magacat5 ամիս առաջ
    • Yea your are savage

      pizza castillo magacatpizza castillo magacat5 ամիս առաջ
    • :)

      ꧁シair Bear シ ꧂꧁シair Bear シ ꧂5 ամիս առաջ
    • Ello

      How IplayHow Iplay6 ամիս առաջ
  • YEET ME OUT OF THE HARDNESS OF MY DRAWINGS

    Kiddie GamesKiddie GamesԱմիս առաջ
  • Hola chui

    Isabel PulidoIsabel PulidoԱմիս առաջ
  • Piggy pig

    Rebecca PottRebecca Pott4 ամիս առաջ
  • I was wondering if you could make a ticking meme on piggy?

    Heidi SentzHeidi Sentz4 ամիս առաջ
  • *I Luv the old introdução omg 🐧💞*

    • T o k y o •• T o k y o •5 ամիս առաջ
  • we love that. 🤣🤣🙃

    Logomahgogo Is Da BestLogomahgogo Is Da Best5 ամիս առաջ
  • Why is this for me-

    XxMelodyKatxXXxMelodyKatxX5 ամիս առաջ
  • Cool

    Billie darkBillie dark6 ամիս առաջ
  • Hey can u make one for me to? >=3 oh and can I get a kawaii pin? Your art is so cute >=3 like if u luve chuis art! *new subscriber*

    ʟxsᴇʀ_ᴄxsᴍɪᴄʟxsᴇʀ_ᴄxsᴍɪᴄ6 ամիս առաջ
  • I love your art keep working plz I love when I see your videos 😍🤩 idk how to do art but your so good and art good 👍:3

    Sarina MehSarina Meh6 ամիս առաջ
  • Did anyone else click this thinking it was "do the hustle dododo dodo dodododo" but it wasn't? (Yes I did include the instrument part with no words, I did a bit of it)

    Rainbow HeartRainbow Heart6 ամիս առաջ
  • Chuí amei!!!!!!!!! 😻💃

    Isabella MendesIsabella Mendes6 ամիս առաջ
  • Oml i cant get over how cute you drew her to bad i dont no gifts ;w;

    Mxcha.puppy. friesMxcha.puppy. fries7 ամիս առաջ
  • Its so cuute how you make gifts for people much smaller than you are❤️

    Nekku GachaNekku Gacha7 ամիս առաջ
  • Gacha life look

    crystal ice dragoncrystal ice dragon8 ամիս առաջ
  • 매우 귀여운!!

    yumé ෆyumé ෆՏարի առաջ
  • O so Cutee i feel like Your Better Drawer Then me,!

    i am not cute am a little demon uwui am not cute am a little demon uwuՏարի առաջ
  • kawaii~~!!!

    Ire_ sunjoonjijiIre_ sunjoonjijiՏարի առաջ
  • youre drawing fucking cute

    Goat mGoat mՏարի առաջ
  • GOOD

    Bunthoeun MaoBunthoeun MaoՏարի առաջ
  • Ahhhhhhhh OMG This is amazing! These people are so lucky to have a gift from you! Keep up the amazing animations P.S your one of my favourite Animaters!

    Little J GamingLittle J GamingՏարի առաջ
  • He looks like the Marco from StarFire and the forces of evil!

    s0mec0splayers0mec0splayerՏարի առաջ
  • aaaa so cuteee!

    ElfElfՏարի առաջ
  • Hey, chui, how much does it cost to get a drawing for you? Or a deal because I only have 2 robux, btw I subscribed and turned on notifications and your art is very good, a LOT better than mine, like 100%

    AmericanPrides RobloxAmericanPrides RobloxՏարի առաջ
  • I mean I enjoyed it but I clicked expecting a do the hustle meme

    Sunset StudiosSunset StudiosՏարի առաջ
  • Savage? ok that was rude AND SRSLY YOU CHANGED IT

    lovely wolf Mew mew is itlovely wolf Mew mew is itՏարի առաջ
  • Can u pls do more roblox animations? Sorry, I just love your other roblox ones so much >w

    Kitti cetKitti cetՏարի առաջ
  • Can you pls do WolfyMoon?

    StarwingStarwingՏարի առաջ
  • good

    فارسة الضلامفارسة الضلامՏարի առաջ
  • Do you kno da wae

    Vegegge GeegeyyeVegegge GeegeyyeՏարի առաջ
  • Your art style is so cutee!! 😍

    SKYYSKYYՏարի առաջ
  • I’m late qwp sorry btw new sub!!!! This is soooo freakin cute aaaaa!!!! Imma make you a gift uwu but I will send you a link to it when I’m done uwu

    Alondra Ramirez-LeonAlondra Ramirez-LeonՏարի առաջ
  • Can you make me one please? Some meme for me my avatar is Mark JH thank you so much #NewSubHere -Mark JH 😘

    Mr POTATO!Mr POTATO!Տարի առաջ
  • Can i have one?

    Its KarmxnIts KarmxnՏարի առաջ
  • TF HENLO

    Timothy NguyenTimothy NguyenՏարի առաջ
  • Its so simple but ADORABLE

    toasty_toasty_Տարի առաջ
  • -boy tries to hustle her- -melody kills ugli boy-

    KomorebiKomorebiՏարի առաջ
  • I mean only Gachatubers can only do this

    Nhayselle Mitchiko M. BigtasNhayselle Mitchiko M. BigtasՏարի առաջ
  • Only amazing Gachatuberscam do this

    Nhayselle Mitchiko M. BigtasNhayselle Mitchiko M. BigtasՏարի առաջ
  • what good content

    ツMOilツMOilՏարի առաջ
  • Omg it's so frickin cute 😍❤️!

    Jay 9038Jay 9038Տարի առաջ
  • Hai Chui i made a gacha life edit for you its amworlds.info/town/fm3TnoPP07trzoQ/video.html i really worked hard on it!

    CocoKumi KawaiiCocoKumi KawaiiՏարի առաջ
  • Ur art is berry guud plus you draw like Luni! (Gacha life)

    your little admireryour little admirerՏարի առաջ
  • Amazing as always...

    mishuyii.mp4mishuyii.mp4Տարի առաջ
  • BOOOOI

    Luigi JumpManLuigi JumpManՏարի առաջ
  • Mr are you a boy and gurl :o

    I MOVEDI MOVEDՏարի առաջ
  • I just love your artstyle! I will sub OwO

    •\\ c i n n a m o n \\••\\ c i n n a m o n \\•Տարի առաջ
  • new to your channel, But this is so good! uwu

    「fleur」「fleur」Տարի առաջ
  • Greetings. OwO

    KittyTail4KittyTail4Տարի առաջ
  • YESSSSS P!NK

    Sparkly CupcakeSparkly CupcakeՏարի առաջ
  • So beautiful uwu 👌

    silver moonsilver moonՏարի առաջ
  • 👌

    Smol Red NoodleSmol Red NoodleՏարի առաջ
  • Nice :3

    Nice AppleNice AppleՏարի առաջ
  • Does anyone know the name of that song in the intro??

    Deidaras WifeDeidaras WifeՏարի առաջ
  • UvU ur mi gurd this is so cute

    muffin toonsmuffin toonsՏարի առաջ
  • I'm gonna die so cute at work;^;

    offical .simp0offical .simp0Տարի առաջ
  • Wooow amazing and beautiful ;00👍✨🌻

    •oreo musiner••oreo musiner•Տարի առաջ
  • CUTE CUTE CUTE TOO KAWAII AAAAAAAA ♡_♡ *ded from cuteness*

    MarshipopMarshipopՏարի առաջ
  • Omg this is so amazing! * ^ *

    L0S3RL0S3RՏարի առաջ
  • Is that your gb cause its so cute!

    • Mizumi •• Mizumi •Տարի առաջ
  • Cool :0

    Maxotried V2Maxotried V2Տարի առաջ
  • OwO

    Starlight MemoriStarlight MemoriՏարի առաջ
  • You yust got a sub

    iijesus _14iijesus _14Տարի առաջ
  • This editing is soooooooooooooooooooo adorable~! Love chu senpai Chui (XD as a friend)

    Itz_ milkqtea_.Itz_ milkqtea_.Տարի առաջ
  • Ya yeet

    Crystal GlazeCrystal GlazeՏարի առաջ
  • Your art style is so cute >w

    Audrey ZuzaineAudrey ZuzaineՏարի առաջ
  • Shes a savage owo

    storm cloudstorm cloudՏարի առաջ
  • Awww this his is soo cute!! Another sub. That’s what you have earned yourself :)

    Itz_the_weirdoItz_the_weirdoՏարի առաջ
  • Nice Your art style is so frickin' cuteee~♡♡

    HN MinhハンサムHN MinhハンサムՏարի առաջ
  • Syper!)

    кто токто тоՏարի առաջ
  • Like it and cute

    pretty gurlpretty gurlՏարի առաջ
  • Kawaii!!=❤

    TohruTheWolfトルテウルフTohruTheWolfトルテウルフՏարի առաջ
  • AHHHH SO CUTE MY EYE FULL OF CUTENESS AHHHH

    mafumafu kunmafumafu kunՏարի առաջ
  • Cool make me next plz? I will wait for u to make me! :> ;>

    i love cookie XDi love cookie XDՏարի առաջ
  • >:3

    mooniimooniiՏարի առաջ
  • Hi chui it's me I love your art

    Jaden ByrdJaden ByrdՏարի առաջ
  • So cute

    Tinkle Winkle Gacha!Tinkle Winkle Gacha!Տարի առաջ
  • This is cute💖

    Y u r i T h e W e i r d oY u r i T h e W e i r d oՏարի առաջ
  • So C-U-T-E CUTE!

    [ H E L P ][ H E L P ]Տարի առաջ
  • This is very very very very very very beautiful!!!😍💕💖

    Julia. SJulia. SՏարի առաջ
  • THE CUTENESS IS GOING TO KILL MEH

    KhamKhamՏարի առաջ
  • 💜💜

    Katelyn DillingerKatelyn DillingerՏարի առաջ
  • °•]

    Mother BreadMother BreadՏարի առաջ
  • I luv it its amaizing

    MaiiLaii 228MaiiLaii 228Տարի առաջ
  • This is sooo cute

    Rumana YeasminRumana YeasminՏարի առաջ
  • 🤣🥰

    Alex- Crazy•Alex- Crazy•Տարի առաջ
  • perfect

    Rockstar VeeRockstar VeeՏարի առաջ
  • Omg you're so nice OwO she does make really good videos

    Meow MeowMeow MeowՏարի առաջ
  • AWWWWWWWWW I can't get over HOW adorable u animate and draw can u do a turtorial on how u did "lost" meme :3? ILL PAY U ALL MY CHOCOLATE 🍫🍫🍫🍫🍫

    •cina••cina•Տարի առաջ
  • Awh YASS ♡ ♡

    Mikasas red ScarfMikasas red ScarfՏարի առաջ
  • She loves it!

    marmello 'marmello 'Տարի առաջ
  • Can I have one ???!!

    Luña MøønLuña MøønՏարի առաջ
  • So fuckin’cute

    Ayman Khaled AttiaAyman Khaled AttiaՏարի առաջ
  • Sooooooooo cute love IT 😍😍😍🤩🤩🤩😂😂😂😝😝😝🤯🤯🤯🤯🤯

    xoxocaramelxoxo xoxoxxoxocaramelxoxo xoxoxՏարի առաջ
  • 👌👌👌👌👌

    ItsGalaxyatGItsGalaxyatGՏարի առաջ
  • Your makin meh cry T-T it’s so god dam cute T-T

    Jasmine DuongJasmine DuongՏարի առաջ
  • Too cute

    Skylreena WolfSkylreena WolfՏարի առաջ
  • THIS IS SO FRICKING CUTEEEE

    Just KaylaJust KaylaՏարի առաջ
  • l love it (100th comment lol)

    kenneth wilsonkenneth wilsonՏարի առաջ
    • @Chui ガム omg i never knew my fav editor would reply TwT

      kenneth wilsonkenneth wilsonՏարի առաջ
    • nice UWU

      Chui ガムChui ガムՏարի առաջ
AMworlds